OHIKO GALDERAK
Nola jar naiteke zuekin harremanetan?
Laguntza behar baduzu, idatzi helbide elektroniko honetara: kultura-administraria@lezo.eus. Pozik egongo gara lagundu ahal izango zaitugulako. Gogoratu bezeroen arretarako gure ordutegia astelehenetik ostegunera 9: 00etatik 18: 00etara eta ostiraletan 9: 00etatik 14: 00etara dela. (GMT + 1)
Ez ditut sarrerak jasotzen, zer egin dezaket?
Erosketa amaitu ondoren ez baduzu zure sarrerekin mezu elektroniko bat jasotzen, urrats hauek egitea gomendatzen dizugu:
1. Egiaztatu zure posta elektronikoaren spam erretilua edo sustapenak. Baliteke mezua automatikoki sartu izana karpeta horietako batean, eta horregatik ez aurkitzea zure sarrera-erretilu nagusian. Zure kasuan, Spamen mezua atera behar duzu "ez da spam" sakatuta; izan ere, posta elektronikoko plataforma batzuek automatikoki ezabatzen dituzte karpeta honetako mezu guztiak denbora jakin batean.
2. Baliteke datuak sartzerakoan helbide elektronikoa oker idaztea. Kasu horretan, jarri kultura-administraria@lezo.eus e-mailarekin, eta ziurtatu informazio hau ematen duzula, ahalik eta lasterren lagundu ahal izateko:
-Eskaera egiteko erabili zenituen izen-abizenak.
-Eskaera zein helbide elektronikotatik egin zenuen.
-Sarrerak erosi zenituen ekitaldiaren izena eta data.
-Banku-transakzioaren zenbateko, data eta ordu zehatzak.
-Sarrerak ordaintzeko erabili zenuen txartelaren azken 4 digituak.
3. Azkenik, beti deskargatu ahal izango dituzu zure sarrerak zure erabiltzaile-kontutik (hasi saioa > "nire kontua" > "nire eskaerak").
Nola erosten dut sarrera bat?
Sarrerak azkar eta erraz eros ditzakezu. Aukeratu joan nahi duzun ekitaldia, eguna eta ordua (ekitaldi bat baino gehiago bada). Aukeratu orgatxoari gehitu nahi diozun sarrera mota eta kopurua. Ondoren, sartu zure erabiltzaile-kontuan edo sortu berri bat. Erosketa-orgaren laburpenean sartu ondoren, jarraitu, datu pertsonalak bete eta sartu zure banku-datuak. Segurtasun-arrazoiengatik, autentifikazio-kode bat sartu beharko duzu, zure mugikorrean jasoko duzuna. Gehienez ere 15 minutu izango dituzu erosketa osatzeko; bestela, aukeratutako sarrerak ez dira eskuragarri egongo zure orgatxoan, eta erosketa-prozesua berriro abiarazi beharko duzu. Eta prest! Zure sarrerak izango zenituzke!
Nola truka dezaket deskontu-kode bat?
Mesedez, kontuan izan sustapen-kodeak ekitaldi jakin batzuetan bakarrik erabil daitezkeela.
Nahi dituzun sarrerak hautatu eta erosketa-orgaren laburpenean sartu ondoren, deskontu-kodea sartu behar duzu "erabili sustapen-kodea" atalean, eta aplikazioan klik egin.
Nola egin dezaket ordainketa?
Gure sistemak Visa, Mastercard eta Maestro txartelekin ordaintzeko aukera ematen du. Ordainketa elektroniko seguruko Redsys pasabidea erabiltzen dugu, Verified by Visa eta MasterCard SecureCode nazioarteko protokoloak jasoz (biak 3D Secure teknologian oinarrituak).
Nola sartuko naiz ekitaldira nire sarrerekin?
Zure sarrerak inprimatuta edo mugikorrean deskargatuta sar zaitezke ekitaldira. Mesedez, kontuan izan zure sarreren pdf fitxategia deskargatu behar duzula; argazki batek ez luke balioko ekitaldira sartzeko.
Zergatik eman behar ditut nire datu pertsonalak?
Erosketa amaitzeko, sistemak datu pertsonal batzuk eskatzen ditu, hala nola izena, abizenak edo telefono-zenbakia. Garrantzitsua da informazio zuzen eta eguneratuarekin betetzea; izan ere, datu horiek erabiliko ditugu zurekin harremanetan jarri behar izanez gero, ekitaldiari buruzko jakinarazpen garrantzitsuak jakinarazteko.
Nola deskargatu ditzaket sarrerak?
Zure eskaerak kontsultatu eta zure sarrerak deskarga ditzakezu zure erabiltzaile-kontuan sartuz. Saioa hasteko, klik egin behar duzu sartzeko eta sartzeko datuak sartzeko. Barruan zaudenean, pantailaren goiko ezkerraldean ikono biribil bat ikusiko duzu, "Nire eskaerak" atalera sartzeko. Aukeratu eskaera eta zure sarrerak deskargatu ahal izango dituzu. Erraza!
Nola egin dezaket ordainketa?
Gure sistemak Visa, Mastercard eta Maestro txartelekin ordaintzeko aukera ematen du. Ordainketa elektroniko seguruko Redsys pasabidea erabiltzen dugu, Verified by Visa eta MasterCard SecureCode nazioarteko protokoloak jasoz (biak 3D Secure teknologian oinarrituak).
Nola sartuko naiz ekitaldira nire sarrerekin?
Zure sarrerak inprimatuta edo mugikorrean deskargatuta sar zaitezke ekitaldira. Mesedez, kontuan izan zure sarreren pdf fitxategia deskargatu behar duzula; argazki batek ez luke balioko ekitaldira sartzeko.
Zergatik eman behar ditut nire datu pertsonalak?
Erosketa amaitzeko, sistemak datu pertsonal batzuk eskatzen ditu, hala nola izena, abizenak edo telefono-zenbakia. Garrantzitsua da informazio zuzen eta eguneratuarekin betetzea; izan ere, datu horiek erabiliko ditugu zurekin harremanetan jarri behar izanez gero, ekitaldiari buruzko jakinarazpen garrantzitsuak jakinarazteko.
Nola deskargatu ditzaket sarrerak?
Zure eskaerak kontsultatu eta zure sarrerak deskarga ditzakezu zure erabiltzaile-kontuan sartuz. Saioa hasteko, klik egin behar duzu sartzeko eta sartzeko datuak sartzeko. Barruan zaudenean, pantailaren goiko ezkerraldean ikono biribil bat ikusiko duzu, "Nire eskaerak" atalera sartzeko. Aukeratu eskaera eta zure sarrerak deskargatu ahal izango dituzu. Erraza!
Nola berreskura dezaket nire pasahitza?
Saioa hastean zure pasahitza gogoratzen ez baduzu, egin klik nire pasahitza ahaztu dut botoian eta automatikoki mezu elektroniko bat bidaliko da zure helbide elektronikora pasahitz berri bat berrezarri ahal izateko.
Nola eska dezaket nire sarreren faktura bat?
Zure sarreren faktura bat nahi baduzu, idatzi kultura-administraria@lezo.eus, mesedez, zure sarreren eskaera-zenbakia eta fakturazio-datuak adieraziz. Pozik lagunduko dizugu.